Friday, September 21, 2012

خصوصی از سیدعلی به اوباما!ا

 
آخرین روز تابستان 91
 
السلام ای رهبر کل جهان
رهبر مستضعفِ مستکبران
 
 خود تو میدانی که من هم رهبرم
گرچه یک عمامه دارم بر سرم
 
لطف تو چون شامل ما میشود
نیش برخی دوستان وا میشود
 
گر حمایت های تو از ما نبوت!
این حکومت پیش از این کردی سقوط
 
بنده در ظاهر تو را "سَبّ" می کنم
لیک در خلوت برات تب می کنم
 
"دژمنان" من همیشه در کمین
تا بکوبند این ولایت را زمین
 
تو به ما قول حمایت داده ای
قول تبلیغ از ولایت داده ای
 
پس چرا گاهی به ما بَت! می کنی
"دژمن" ما را حمایت می کنی
 
گاهگاهی هم به ما لج می کنی
هی دهانت را به ما کج می کنی
 
ای اوبامای عزیز صهیونیست
هرکه فحشی داده اصلا با تو نیست
 
ای اوبامای بزرگ توده ای
تو خودت قبلا مسلمان بوده ای
 
ای فقیه مهربانتر از خودم
من همان اول طرفدارت شدم
 
ای اوبامای گل و قند و عسل
کرده این تحریم ها ما را فشل
 
ای اوبامای تمیز و شیک و گل
پیچ این تحریم را بنما تو شل
 
بارها از تو کمکها خواستیم
باز هم مارا کمک کن واستیم
 
اینهمه از حال ما غافل نباش
جون بچه ت این قَدَر مشکل نباش
 
باز هم با ما مماشاتی بکن
با سفیر ما ملاقاتی بکن
 
این همه تحریم ها از بهر چیست
هیچکس خواهان این تحریم نیست
 
تو چرا تنبیه کردی بنده را
ای اوباما جان، عوض کن دنده را
 
کی به تو گفته که من خیلی بدم
من غلط کردم اگر حرفی زدم
 
ای اوباما جان چرا حالیت نیست
پول داری، مشکل مالیت نیست
 
تو دکانت را به رویم بسته ای
من نمی سازم سلاح هسته ای
 
ما اتم را بهر خدمت خواستیم
نی برای ترس و وحشت خواستیم
 
ما و بمب هسته ای، آقا نَگین
"دژمن" است آنکس که می گوید چنین
 
بمب هم باشد اگر مقصود ما
نیست جز با نیت صلح و صفا
 
ای اوباما جان خلاصه چیز کن
باز از تنبیه  ما پرهیز کن
 
کرده اسرائیل چندین گفتگو
قصد بمباران ما را دارد او
 
بمب او ما را پریشان می کند
سایتها را درب و داغان می کند
 
کار اسرائیل را بنما وتو
نفت ارزان می فرستم بهر تو
 
کرده ایم این کار را با روس و چین
می برند از نفت ما بی بغض و کین
 
ای اوبامای عزیز و رستگار
جون مامانت مرا تنها نذار


Monday, September 10, 2012

سرپیچی دلار از فرمان دکتر محمود!ا

 
9 سپتامبر 2012
علیرغم میل شدید و فرمانهای مکرر دکتر احمدی نژاد دانشمند بزرگ علم مدیریت و اقتصاد برای پائین آمدن نرخ دلار، و توضیحات این اقتصاد دان دان بزرگ در مورد بی اثر بودن تحریم ها و قلابی بودن تورم و دروغ بودن داستان بالا رفتن نرخ اجناس، نرخ دلار در بازار آزاد دارد به مرز اعجاب انگیز سه هزار تومان! نزدیک می شود. حالا دیگر دلار هم به حرف این مرد بزرگ! که قرار است مدیریت جهان را در دست بگیرد بی توجهی می کند. مرگ بر دلار بی تربیت.
باز سازی یک شعر قدیمی

باز سر پیچیدی از  فرمان محمود ای دلار
روی تو آخر مگر از سنگ پا بود  ای دلار
 
دلخور است از دست تو محمود محبوب القلوب
سیدعلی را هم تو کردی غرقه در دود ای دلار
 
بی توجه بر تذکرهای عظمای بزرگ
روز و شب هی می دهی بر "دژمنان" سود ای دلار
 
نیستی تو تابع احکام شرع و "رهبری"
خود نمی ترسی مگر از وضع موجود ای دلار
 
جنتی را هم ببین از دست تو خون می خورد
اشتهایش کوره در بلعیدن "فود"(غذای انگلیسی)  ای دلار
 
با دوتا ورد و دعا یکدفعه سوسکت میکند
بیخودی مگذار بر سر تو کلا خود ای دلار
 
اقتصاد مملکت را غرق مشکل کرده ای
بیخودی بالا نرو، پائین بیا زود ای دلار
 
بیش از اینها گر بپیچی سر ز حکم احمدی
می کند راه تو را با خاک مسدود ای دلار
 
طبق دستورات ایشان  زودتر ارزان بشو
شرم کن آخر کمی از ریش محمود ای دلار
 
"کوسوی" هم نیست راضی از تو، ای امپریالیس
نیستی دیگر برای او تو معبود ای دلار
 
هاله نوری که دور کله ی محمودی است
بر زمینت می زند در روز موعود ای دلار
 
مشکل تحریم را او یک شبه حل می کند
گر نپاشی تو به توی چشم او کود ای دلار
 
او مصمم گشته تا نرخ تو  را ارزان کند
دائما در فکر ارزان کردنت بود ای دلار
 
بر اساس رهنمود مجمع اصحاب جن
می کند آخر تو را او خفه در رود ای دلار
 
قصد دارد در خفا چاپت کند پخشت کند
تا شود آسیدعلی شنگول و خوشنود ای دلار
 
اینچنین آن نابغه روی تو را کم می کند
بر زمینت می زند، در حلق تو سم می کند
 


Monday, August 13, 2012

پیغام احمدی نژاد به بشار اسد

11 آگوست 2012
بدو بشار هنگام فراره
دل آقا برایت بی قراره

نشسته پشت منقل گاز میده
اگرچه چند روزه که خماره

بدو بشار داره دیر میشه
بزن جفتک بپر توی طیاره

شنیدم وضعت اونجا پاک خیطه
برای تو نمانده دیگه چاره

بزن چاک و بیا بی هیچ تاخیر
نباش اصلا به فکر استخاره

کمی اما مواظب باش بشار
نگیرن ردتو با ماهواره

سر راهت اگر که مرغ دیدی
شکارش کن که ایام شکاره

هزارتا مرغ هم از بهر بنده
بده پاسدار سلیمانی بیاره

بیا بشار اینجا وضع خوبه
برات سوراخ موش کردیم اجاره

درش کوچیکه اما توش بزرگه
درست اندازه سوراخ ماره

اگرچه قیمتش یک خورده بالاس
ولیکن در عوض یخچال داره

پره یخچالش از مرغ و فسنجون
بزن تو رگ بذار حالت بیاره

بدو بشار، دشمن در کمینه
نیفتی گیر، کله ت روی داره

ولی وقتی رسیدی با خبر باش
که ما هم وضعمون یک خورده زاره

تمام ما سوار یک قطاریم
خود آقا رئیس  این قطاره

بپر بالا و در یک گوشه بنشین
قطار سیدعلی ترمز نداره

همین که رهبری بی کله داریم
خودش البته نوعی افتخاره

بیا اینجا بشین وردست بنده
نشستن هم خودش یک جور کاره

اگرچه این قطار بی مروت
میگن روزی برای ما مزاره

خلاصه یا اخی اهلا و سهلا
قمر در عقربه دار العماره




Friday, August 10, 2012

احمدی نژاد و بی اثر بودن تحریم ها

دوم مهر ماه 1387
تقدیم به یاران مقاومت؛
متحصنین در ژنو و نیویورک
تحریم     به      ما اثر       ندارد                  
آژانس     چرا    خبر      ندارد
کی    گفته که   خرج رفته   بالا                 
کمیاب    شده   غذا   و   کالا
در   بیت   امام   و   بیت    بنده                 
تحریم   شده    اساس  خنده
در  خانه  ما،   تو    شهر   تهرون               
یخچال   پر   از  غذای    ارزون
هم     میوه    و   هم  پنیر  عالی              
نوشابه ی    طعم      پرتغالی
اونورتر     ما       کنار         بازار                 
تریاک   شده  به   نرخ  سیگار
تحریم   اگر     به      کار   باشه                 
صبحانه   ما     ناهار     باشه
در  قبر    امام،    بهشت    زهرا                 
مجانی میدن خورشت و  حلوا
مردم  همه  سیر و چاق و   چله                 
از خوردن   گوشت  گشته  زله
از غیب   به   ما   خبر     رسیده                 
دوران   شتر   به   سر  رسیده
چون   اینهمه  نفت و  گاز   داریم                
پس   بمب   اتم    نیاز   داریم
یارب    تو   به ما   اتم   عطا  کن                
این    درد   بزرگ    ما  دوا کن
این منطق  ما و مسلک    ماست               
با بمب  اتم بهشت  اینجاست
تحریم    به    ما     اثر       نداره                
این    زور زدنا        ثمر   نداره
در مذهب جنگ و بمب     سازی               
چین  حامی  ماست توی بازی
هم موشک و هم  تفنگ  از  چین               
هم چاقو  و  هم سلاح سنگین
در کشور ما که مهد دین    است               
آفتابه و مهر ساخت چین است
اصل   هنر   است   فرش   چینی             
جون میده یه دقه روش بشینی
هم میوه  و  هم   خیار  از    چین              
صبحانه  و  هم   ناهار  از   چین
تنها نه که چین، که روس با ماس              
روسیه     مرید    ناب    "آقاس"
روسیه   که  قهرمان "تیغ"! است              
از لطف خدا!! با  ما رفیق  است
دارد     همه   جا    هوای   ما را               
 چسبیده    پر    عبای    ما    را
از    محتویات     حزب        توده                
یک   خورده   به   ما   فرو نموده
اجناس    به     نرخ   روز    میده               
 گاز  از ما  می گیره،  گوز   میده
با   بودن   روس  و   بودن   چین               
 تا  عرش    رسیده   رونق   دین
از  دولت   ما    مکن    تو   دوری              
ای  جرج بوش_    گوگور  مگوری
ای    مرد بزرگ،   حضرت   بوش               
یک  بمب اتم  به  ما  تو  بفروش


Monday, August 6, 2012

قصه ی اقصادِ "مرغاومتی"! شعر طنز


سوم آگوست 2012
خامنه ای بعداز اینکه در ابتدای سال، امسال را "سال تولید ملی" نامید، حالا اعلام "اقتصادِ مقاومتی" کرده است.
ملت بینوا و لخت و پتی
اقتصادش شده مقاومتی
---------------------------
طبق دستور سیدعلی امسال
سال تولید بود و استقلال

طبق فرمان حضرت "آقا"
شصت و نه کارخانه شد برپا

توی هر کارخانه شد مشغول
یکصد و ده هزار تن معلول

فقر از مملکت فراری شد
کل ایران درختکاری شد

بسکه تولید ما زیاد شدش
کوچه هامون پر از مواد شدش

بسکه تولید ما فراوون شد
"دژمن" از ترس، درب و داغون شد

سیدعلی شاد از اینهمه تولید
پای منقل نشسته می رقصید

چین بیچاره گیج و حیران شد
اقتصادش دچار بحران شد

چینیا غرق حیرت و همه گیج
راهی دفتر رئیس بسیج

که الا ای بزرگ ریش ملنگ
شده عرصه به چین و روسیه تنگ

رحم کن ای عزیز دانشمند
محو شد از لبان چین لبخند

ما مریدان سید علی هستیم
دل به الطاف سیدعلی بستیم

دل فرمانده بسج شکست
پشت فرمان بنز کوپه نشست

رفت پرگاز خدمت "آقا"
گفت در چین شده بسی غوغا

بسکه تولید ما زیاد شده
چین گرفتار انجماد شده

سیدعل چون شنید این گفتار
کرد با او بگو مگو بسیار

گفت ای کله گنده ی ریشو
بگو از قول من به آن یارو

من که مسئول کل تولیدم
بهر تولید نقشه ها چیدم

لیک در بین راه این بازی!
بنده هستم یه خورده ناراضی

بنده از چین بسی صفا دیدم
در حمایت چه چیزها دیدم

خورده ام مرغ و ماهی چینی
شده ام صاحب جهان بینی

منقل من ذغالش از چین است
حاصل ارتباط چین این است

من خودم هر زمان که سازیدم
از پیازای چین پیازیدم

کم شده مرغ اگر در ایرانا
مرغ چینی بود فراوانا

میدهم من به زودی این فرمان
به تمام اهالی ایران

که دگر بسه مومنین تولید
موقع جنگ و دفع فتنه رسید

هرچه تولید شد در این شش ماه
بس بود از برای توشه راه

چونکه از بس که صادراتیدیم
تو بازار چین  بسی ریدیم

حال باید مقاومت بکنیم
وقت را صرف مملکت بکنیم

ملت پرتوان لخت و پتی
اقتصادش بشه مقاومتی

بعد از این ما بجای مرغ و پنیر
اشکنه می خوریم و نان فطیر

این شکم های گنده را باید
چین و روسیه چاره بنماید

نیست ما را هراس از تحریم
مرغ و موشک به ما ندید، قهریم!