Monday, July 19, 2010

آخرین بیانیه میرحسین موسوی

حسین پویا
شانزدهم جولای 2010


آخرین بیانیه میرحسین موسوی

ای عزیزانی که اهل پرسشید
گاه چوبید و گهی مثل کشید

آگهم من از سوالات شما
می کنم راحت خیالات شما

من خمینی را فراوان مخلصم
چون به او از راه ایمان مخلصم

بود او مردی درست و با نبوغ
در همه عمرش نگفته یک دروغ

آنچه در پاریس گفت آن محتشم
جمله را انجام داده بیش و کم

نان و آب و برق مجانی شده
مملکت غرق فراوانی شده

خانه مفت و گاز مفت و برق مفت
واقعا انجام داد او آنچه گفت

کشور ایران دموکراتیک شد
قدس هم آزادیش نزدیک شد

کشور کشتار و سرکوب عیان
مهد آزادی شد و حق بیان

الغرض این مملکت آزاد شد
بود یک ویرانه و آباد شد

بود دانشگاه ما بیت الفساد
دین و ایمان را همه داده به باد

این زمان آنجا شده انبار علم
پای هر بزمجه ای شلوار علم

گر که دانشجو نماید اعتراض
می کنندش صد دعا وقت نماز

توی زندان اوین دوران شاه
بود شلاق و شکنجه رو به راه

لیک در "دوران زرین امام"
دور شلاق و شکنجه شد تمام

پس به فرمان امام ذی غدد (بر وزن نخود یعنی صاحب غده)
هرچه زندان بود دانشگاه شد

حالیا دولت دچار ماتم است
چونکه زندان در همه کشور کم است

بنده با صدها دلیل محتشم
از مریدان خمینی گشته ام

من خمینی را ستایش می کنم
روح او را خرج جنبش می کنم

من از ایشان چیزها آموختم
چشم بر اصل ولایت دوختم

من طرفدار فقیه ام ای عمو
تو مکن از مرگ ایشان گفتگو

پنبه اصل ولایت را مزن
پس دهان خود نفرما کج به من

تکیه بر اصل ولایت می کنم
سیدعلی را من حمایت می کنم

نیست دانا تر از ایشان در جهان
غیر فیثاغورث و گوستاو لوبان

اهل شعر است و خودش هم شاعره
گر بیابد فرصتی اهل قره

دشمن بنده نژادش احمدیست
آدم بی مزه و لوس و بدیست

لیک اگر این احمدی راضی شود
مدتی با بنده همبازی شود

من رئیس جمهور ایران می شوم
بار دیگر شاد و خندان می شوم

بعد از آن گفتار درمانی کنم
آب و برق و گاز مجانی کنم

چونکه قانون اساسی گفته است
می برم از سارقین من پا و دست

گر منافق را بیندازم به دام
کار او را هم کنم فورا تمام

با توسل بر امام خوش نفس
دشمنان را می کنم توی قفس

تا شود "اسلام" و آقا سربلند
تا زند آقا دوباره پوزخند
---------------
وبلاگ نوشته های حسین پویا
http://hosseinpooya.blogspot.com/







No comments:

Post a Comment