Saturday, February 21, 2009

درد دلهای احمدی نژاد

22/02/2006

گفت با خامنه ای احمدی_ دانشمند
که مرا دشمن من داده لقب خالی بند

مستحب است گهی بستن خالی سر شب
خود سرکار به من چند دفه دادی پند

من همان صاحب پی اچ دی م و پرفسورم
صاحب معرفت و دانش و افکار بلند

چون شنیدم من از استاد خودم در مکتب
چوب استاد دهد مزه ی شیرینی و قند

تا که پی اچ دی و لیسانس بگیرم با هم
زده ام گاه به استاد خودم چوبی چند

بنده در محضر مصباح تلمذ کردم
تا شوم پرفسور و تا نزنم حرف چرند

آنچه من گفته ام از بابت تکنیک اتم
یا که در باره کشتار یهودان در بند

یا سخنهای من از بابت آن هاله نور
که به روی لب سرکار نشانده لبخند

همه را دفتر مخصوص شما یادم داد
پس چرا دشمن من خوانده مرا خالی بند؟

******
چون شنید این سخنان خامنه ای گفت زکی
پرفسور محمود آقا جوش نزن می ترکی

در میان همه ی مکتبی های کوتوله
الحق انصاف توان داد که سرکار تکی

تو مرید منی و کیف کش مصباحی
میدهم بنده گواهی که تو خیلی کلکی

شده پنچر اتول کهنه و داغون نظام
تو مپندار که بنزین نظامی، تو جکی

هرکه گفته ست که تو حقه و خالی بندی
گاف کرده، تو کمربند نظامی، سگکی

دشمنت گفته که تو مثل کنه خونخواری
اشتبا کرده عزیزم تو شیپیشی، تو ککی

بیشتر از این اگه وز وز بکنی دکتر جان
منتظر باش ببندند برایت شیشکی


No comments:

Post a Comment